poniedziałek, 15 stycznia 2018

Vena Cosmetics - krem na noc oraz żel dla dzieci




PIELĘGNACYJNY ŻEL DLA DZIECI 150 ML


Kosmetyk hipoalergiczny. Bez SLES, SLS, silikonów, parabenów, olejów mineralnych, konserwantów.
Receptura żelu do mycia ciała została oparta na bardzo delikatnych składnikach myjących. Żel dodatkowo wzbogacony został o naturalne składniki poprawiające kondycję skóry oraz nadające jej uczucie jedwabistości i gładkości. Z powodzeniem może być stosowany do mycia całego ciała w tym również skóry głowy.
Kosmetyki z serii hipoalergicznej dla dzieci wyprodukowanej w firmie Vena, to idealna pielęgnacja delikatnej i wrażliwej skóry dziecka! Do zaoferowania maja kosmetyki maksymalnie przyjazne dla skóry każdego dziecka również niemowląt, które pozbawione są alergenów, silikonów i konserwantów.  Nic więcej nie musisz robić, wystarczy regularnie stosować żel do mycia ciała dla dzieci i uzupełniać pielęgnację kosmetykami ochronnymi: kremik do twarzy oraz  oliwka i balsamik do ciała i cieszyć się zdrową skórą swojego Szkraba.

Żel jest świetny, od pierwszego użycia zauważyłam różnice. 
Świetna konsystencja która łatwo się rozprowadza po ciele, nie zostawia resztek " siebie" na skórze dziecka co umożliwia szybkie spłukiwanie.
Jestem mega zadowolona i napewno sięgne po ten żel kolejny raz 
Ocena 10/10 



REGENERUJĄCY KREM NA NOC Z KOLAGENEM 50 ml

Regenerujący krem na noc Vena stymuluje nocną regenerację skóry. Wzbogacony w substancje odżywcze i ekstrakty, odbudowuje naturalną barierę lipidową naskórka, intensywnie odżywia i rozświetla cerę osłabioną intensywnym rytmem życia. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie

Mój ideał który działa cuda, problem ze skora zaczął się gdy tylko zaczęłam się malować, zazwyczaj tak właśnie jest. 
W 1 gimnazjum dostałam swój pierwszy tusz od taty i tak po woli zaczęła się przygoda, z czasem z cieniutkiej warstwy podkladu zaczęłam tego walić dość sporo. 
Kiedy zaszłam w ciążę z Igorem postawiłam na naturę i teraz zamiast podkładu używam kremy które pomagają mi czuć sie piękna. Oczywiście czasem się pomaluje ale to sporadyczne okazję typu urodziny, święta itd. 
Do rzeczy, po zaczeciu  przygoda  z kosmetykami kolorowymi moja skóra twarzy zmieniła się, oczywiście na gorsze, teraz dzięki kremowi od Vena znowu odzyskuje równowage a moja skóra aż błyszczy. 
Jestem zakochana w tym kremie i wiem jedno jak kiedyś bede miała córkę to nie pozwolę na to aby zbyt szybko zaczęła się malować, kosmetyki kolorowe to zło 😊

Ocena 10/10 

3 komentarze:

  1. Jeszcze nie słyszałam bo tej firmie ale opakowanie wygląda ładnie i opis produktach bardzo mi się spodobał więc muszę sobie je poszukać i kupić .

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj można kupić produkty http://vena-sklep.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie slyszalam o tej firmie. Ale opis zacheca do wyprobowania

    OdpowiedzUsuń