czwartek, 20 kwietnia 2017

Mescomp Technologies S.A - Małpka Figlarka ( MM-765 )



Dziś chciałam trochę przybliżyć Wam działanie i korzyści nawilżacza powietrza od Mescomp Technologies S.A .

Zapraszam na stronę : http://www.mescomp.pl/page/pl/

Nawilżacz testowaliśmy całą rodziną , na początek obsługą nawilżacza zajmował się mąż , teraz niestety go nie ma bo wyjechał w delegację więc nawilżacz obsługuję ja .
Przyznam się że miałam problem , ale problemem okazało się brak problemu bo jednak wszystko było tak jak powinno , tylko ja wymyśliłam sobie że jednak po wlaniu wody ona powinna byc w pojemniku na nią a nie na spodzie nawilżacza ;)
Ot taka ze mnie agentka , aż wstyd się przyznawać :)

Nawilżacz super się prezentuję



Jest naprawdę prosty w użyciu i złożeniu co pokażę na filmiku niżej .
Oczywiście Igorek musiał trochę pokrzyczeć podczas kręcenia filmiku , no ale trudno ważne że przybliżę Wam jak to wszystko mniej więcej wygląda .
Pierwszy raz chyba kręciłam taki filmik więc byłam trochę zestresowana , ale na szczęście rączki nie latały ;)
Przejdźmy do konkretów !

Opis :

  • przywraca odpowiednią wilgotność w otoczeniu małych pociech, emitując przyjemną, chłodną mgiełkę
  • przyjazny dziecku – cicha praca nie zakłóca snu maluszka, umożliwiając mu pełną regenerację sił niezbędnych do rozwoju
  • płynna regulacja wielkości strumienia pary wodnej
  • wylot mgiełki o obrocie 360° - możliwość dowolnej zmiany kierunku jej strumienia
  • filtr z aktywnym węglem absorbuje chlor znajdujący się w wodzie, substancje organiczne oraz koloidy, likwiduje nieprzyjemne zapachy
  • filtr z jonami srebra zabija bakterie znajdujące się w wodzie
  • energooszczędny tryb pracy
  • system ochrony przed zbyt niskim poziomem wody
  • spełnia zasadnicze wymagania w zakresie bezpieczeństwa, ochrony zdrowia, środowiska i konsumenta



    U nas sprawdził się świetnie i akurat przyszedł gdy Arturek zaczął mieć katarek ...
    Była to naprawdę ulga dla malutkiego spuchniętego noska .
    W sezonie grzewczym , kiedy to grzejniki wysuszają powietrze podrażniają się śluzówki noska wtedy idealnym rozwiązaniem jest oczywiście nawilżacz powietrza .
    Nawilżacze powietrza poprawiają jakość i wilgotność powietrza, przynosząc ulgę w oddychaniu i ułatwiając spokojny sen  naszego dziecka.

    Dlaczego odpowiednia wilgotność powietrza jest taka ważna?

    Zbyt niska wilgotność powietrza powoduje, że pierzchną nam usta, pieką oczy, boli głowa, mamy problemy ze snem, ale przede wszystkim wysusza się śluzówka gardła i nosa. Częściej łapiemy katar, przeziębiamy się, pojawiają się problemy z gardłem. Ale ryzykujemy znacznie więcej - bo przesuszona śluzówka przestaje chronić przed pyłem, bakteriami i wirusami nasze oskrzela i płuca.

    By zapewnić sobie optymalną wilgotność w mieszkaniu, warto kupić nawilżacz powietrza. Najlepiej ultradźwiękowy. Wytwarza on ultradźwięki, które rozbijają cząsteczki wody i powstaje mgiełka.

    Taki jak właśnie nasza małpka figlarka od Mescomp !

    Kochani często zastanawiacie się jaki kupić prawda , ja Wam polecam ten który ja mam . Jest idealny .
    Czesto również mamy problem co kupić dziecku na prezent bo wszystko ma ... Ja Wam proponuję nawilżacz powietrza który powinien byc w każdym pokoju dziecka .

    Zapraszam Was niżej na małą fotorelację i dwa filmiki :)















2 komentarze:

  1. Nawilżacz jest sliczny i bardzo przydatny przy dzieciach,szczegolnie tych małych☺Mielismy kiedys ale zepusl sie. Ten wyglada swietnie☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana już niedługo będzie można taki u nas wygrać , oczywiście liczę na Twoją obecność w konkursie :)
      Pozdrawiam

      Usuń