sobota, 6 maja 2017

Saal Digital Polska - fotoksiążka



W ramach wielkiego testu otrzymaliśmy fotoksiążkę do testowania :) I wiecie co jest <...> piękna , pcha się tu inne słowo ale zamieniłam je na inne , bardziej polskie . :) 
Grube okładki  oraz strony , a jakoś nieziemska , wszystko przejrzyste . 
Miałam do czynienia z inną fotoksiążką i nie ma porównania , ta zdecydowanie jest lepsza , bardziej przejrzysta z połyskiem . Świetne kolory , bardzo nasycone , żywe po prostu idealne . 
Jeśli chodzi o projektowanie to robiłam to z wielką przyjemnością , nie było nic co sprawiło mi problem . 
Program łatwy w obsłudze , wybieramy tylko szablon i przesuwamy na niego zdjęcie / zdjęcia . 
Super dla mnie to idealna pamiątka na lata . 
Mam porównanie więc zdecydowanie jest lepiej dopłacić kilka złotych niż kupić tą z najniższej półki i nie cieszyć się jakością . 
Wysyła była expressowa . 
Jako mamusia fotoksiążkę projektowałam w nocy , wchodzę rano na pocztę patrzę a zamówienie już wysłane , byłam w pozytywnym szoku . Super ! 


POLECAMY Saal Digital ! 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz