wtorek, 2 stycznia 2018

KONKURS Z CANPOL BABIES






Kochani zapraszam Was do wspaniałego konkursu z marką Canpol babies. Udany początek macierzyństwa !
Konkurs dla fanów Canpol babies. Udany początek macierzyństwa  oraz Mama Małego Księcia

Miło mi będzie jeśli zaobserwujesz mojego bloga :) 

Do wygrania zestaw pielęgnacyjny ze zdjęcia  dla Twojego maluszka

W komentarzu wymień 3 produkty Canpol Babies bez których nie wyobrażasz sobie życia i napisz dlaczego ...?
Jednego zwycięzcę wybierzemy z pośród zgłoszeń na blogu a jednego na facebooku . 
Zgłoszenia na facebooku TU 

Bawimy się do 14 stycznia
Kochani zachęcam Was do dzielenia się informacją o konkursie z innymi oraz do zapraszania znajomych do zabawy:)
( pamiętajcie im nas więcej tym lepiej ) :)

Regulamin : https://www.facebook.com/notes/mama-małego-księcia/regulamin-/1639888109595213

Promocja nie jest w żaden sposób sponsorowana, popierana ani przeprowadzana przez serwis Facebook ani z nim związana

Konkurs nie podlega Ustawie z dn. 29 lipca 1992 o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. 1992 nr 68 poz. 341)


W KONKURSIE Z CANPOL BABIES WYGRYWA : Paulina Terlecka ( zgłoszenie Facebook)
Oraz 
sylwusia26 ( zgłoszenie blog) 
Panie w ciągu 3 dni zapraszam do kontaktu ze mną i do podania danych teleadresowych ( adres, telefon, mail) 
Gratuluje  😊

6 komentarzy:

  1. Czas zacząć kompletować torbę z marką Canpol babies 1. Oddychające wkładki laktacyjne 2. Stanik z odpinanymi miseczkami 3. Oddychające podkłady poporodowe. Produkty te zapewniają poczucie komfortu mamy. A zestaw dla maluszka idealnie zgrałby się z wybranymi produktami

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy nasz produkt to smoczek że słodkim napisem cherry girl , ja nie wyobrażam sobie aby na chwilę obecną Lenka nie używała smoczka a najbardziej przed zaśnięciem , druga rzecz to zestaw do obiadków miseczka z uchwytem łyżeczka i niekapek są niezbędne do karmienia Lenki , trzecie to termos bez którego nie ruszamy się z domu bo zawsze nam się przydaje aby woda nie straciła swojej temperatury . Mogłabym wiele naszych produktów tu opisać ale te 3 u nas są na trzech pierwszych miejscach ❤️ tu sobie jeszcze pozwolę na dopisanie kilku produktów które używamy na co dzień. Są to : zabawki do kąpieli bez nich Lenka nie miałaby tak ciekawej i radosnej kąpieli, podgrzewacz używany jest przeze mnie codziennie do podgrzewania obiadków i ostatnia rzecz to pierwsza szczoteczka do zębów codziennie mamusia myje Lence ząbki ❤️ szczoteczka była również w zestawie z dwoma innymi szczoteczkami. Na fp zaprosiłam znajomych do zabawy i obserwuje bloga jako Karolina Bareja

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli tylko trzy produkty to wybrałam takie, bez których ani rusz !
    Butelki były jedyne,z których Gaja piła dzięki smoczkom,które w nich są. Wszystkie odrzucała.
    Smoczek jako uspokajacz to coś wspaniałego. Teraz gdy zaczęła ząbkować to Jej najlepszy przyjaciel. Zresztą pomagają nam w tym okresie również super gryzaki,których mamy sporo. No i teraz nawiększa petarda przy obcinaniu malutkich paznokci- cążki sprawdzają się idealnie. Produkty Canpolu są dla nas najlepsze i to po nie sięgamy.
    😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Niechaj dzieciństwo Naszych maleństw będzie okryte matczyną szatą a ja uwielbiam markę Babies Canapol .Działa w 50 krajach a mi jako matce szczęściem dziecka cieszyć się pozwala .Mój dzień z Babies Canapol jest niezwykle inspirujący a mojemu dziecku pomaga spokojnie zasnąć smoczek Night Dreams w nocy mocno świecący .Dzięki dobrym cenom produktów od Babies Canapol jako rozsądna matka mogę zaoszczędzić wiele gotówki a moja pociecha z wielką chęcią przygląda się łańcuszkowi do smoczka ze wzorem uroczej sówki .Czas dziecka z Babies Canapol staje się spokojny i swobodny a przy wyrzynających się ząbkach pomaga jej gryzak wodny .Ząbki ją mniej bolą i dobrze ,że matki dzięki Babies Canapol dobrze się szkolą . Produkty Canapol Babies z naturalnych materiałów są wykonane a Kasia uważa mnie za kochającą ją z całego serca mamę .Rodzinność i troska to cechy które Canapol Babies charakteryzuje a mamy szczerze tej marce dziękują .Kolory ,rozwój ,innowacja a ja z Kasią czuje się komfortowo nawet na wakacjach .BPA Free pozwól twoje dziecko cieszyło z kolejno po sobie następujących dni .W Canapol Babies złote lata w swej karierze mają i dobrze ,że na blogu Mama Małego Księża ich produktami w ciekawych postach cieszyć się na pozwalają . e-mail adawa1983@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, mam dwa skarby w domu. Jeden ma prawie 3,5 roku drugi zaledwie 3tygodnie i dwa dni. :) Marka Canpol towarzyszy mi więc już od ponad trzech lat. Jest przystępna cenowo a jednocześnie jakościowo bardzo dobra.

    Nasz Canpol’owy niezbędnik wygląda następująco:

    1. Butelka i smoczek uspokajacz.
    Bez tego ani rusz. Nie mają zamienników. U starszego dziecka możemy użyć zamiast butelki kubeczka, niekapka itd., ale u niemowlęcia – tylko butelka. Nawet jeśli dziecko karmione jest naturalnie to butelka przyda się gdy chcemy dziecku podać wodę, herbatkę lub po prostu ściągnięte mleko mamy. A smoczek uspokajacz … jest nieocenionym pomocnikiem mamy. I jeszcze bardziej taty, który piersi pełnej mleka nie ma, ale dzięki smoczkowi chociaż na chwilę ukoi maluszka, zanim mama przyjdzie z odsieczą ;) .

    2.Laktator.
    Jeśli nie mamy potrzeby ściągania mleka to owszem nie jest potrzebny, ale jeżeli już musimy i to nie tylko od czasu do czasu to tylko laktator nam pomoże. Możemy owszem próbować ręką, ale … próbowałam przy pierwszym dziecku i w efekcie zaopatrzyłam się w laktator. Jest on przyjacielem każdej mamy która musi zostawić swojego maluszka na kilka godzin, a nie chce martwić się o brzuszek swojej pociechy i czy zdąży wrócić zanim maleństwo będzie domagać się jeść.

    3.Gryzaki.
    Cały dzień marudzenia, płaczu, nieprzespane noce. Brzmi znajomo? Bo u nas tak wyglądało ząbkowanie. Dlatego dla mojego drugiego maleństwa już zaopatrzyłam się w gryzaki. Na razie czekają jeszcze zapakowane, ale wiem że kiedy przyjdzie ten moment będę przygotowana, być chociaż na chwilę ukoić ból maluszka. Mojemu starszemu najbardziej pomagały te wodne, które można chłodzić w lodówce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Canpol Babies pomaga gdy rodzice młodzi,
    Wiele badań i opinii skuteczności dowodzi,
    Butelki, smoczki, podgrzewacze i karuzele,
    Swoimi niezbędnikami się z wami podzielę.

    Od pierwszych chwil w naszym domu gości,
    Dzięki niej maluszek gdy leży to się nie złości,
    Karuzela do łóżeczka, która zabawia i ciekawi,
    Ukojenie złości maluszka czym prędzej sprawi.

    Usypiający tryb muzyki, którego wciąż słuchamy,
    Rewelacyjnej karuzeli Piraci nikomu nie oddamy,
    Nasz synek wspaniały... upodobał papużkę sobie,
    Wpatruje się w nią zawsze, w zdrowiu i chorobie.

    Gdy synek wciąż płacze i sił nam już brakuje,
    Karuzela z łóżeczka zawsze z opresji poratuje,
    Gdy zacznie się kręcić, uspokaja się maluszek,
    Radosny się staje jego maleńki tu brzuszek...

    A gdy zbliża się noc, i wstawać nie chce się wcale,
    Sięgam prawą ręką i włączam przyrząd niedbale,
    To podgrzewacz, który wodę szybko tu podgrzeje,
    Zjedzony już posiłek, i maluch ze szczęścia się śmieje.

    Regulacja temperatury pozwoli precyzyjnie dobrać,
    Odpowiednią dawkę wody do posiłku więc obrać,
    Przyda się w nocy jak i zarówno w każdy oto dzień,
    Podgrzewacz do wody ! Ty życie nasze tu zmień...

    Tak było dawniej, gdy podgrzewacza potrzebowałam,
    Pamiętam ten czas..., kiedy w nocy wciąż wstawałam,
    Aby zagotować wodę i mleczko dziecku przygotować,
    Teraz jest idealnie, w łóżku wodę mogę oto zagotować !

    A wszystko to miejsca jednak by w domu nie miało,
    Gdyby nasze dziecko butelki od Campol nie posiadało,
    120ml, na dobry początek idealnie się nam sprawdziła,
    Kiedy głodne dzieciątko czym prędzej nam nakarmiła...

    [C]ertyfikat młodej mamy ! To mi sie chyba należy,
    [A]bsolutnie marka Canpol Babies brzuszek uśmierzy,
    [N]aturalnie z głodu, czy może gdy kolki mu dokuczają,
    [P]rodukty Canpol Babies w domu zastosowanie mają,
    [O]od butelek po karuzele, i inne też nawet niezbędniki,
    [L]iczne posiada produkty, kupki niekapki czy też talerzyki.

    [B]ardzo jestem szczęśliwa, że marka Canpol Babies istnieje,
    [A]utentycznie, z nią wszystkie najlepiej się u nas dzieje...
    [B]obasek szczęśliwy, i rodzice odpocząć tez chwile mogą,
    [I] jestem pewna ! Z Canpol Babies chce iść dalej tą drogą,
    [E]nergia mnie rozpiera, bo mam ze sobą takiego pomocnika,
    [S]łuchajcie wszyscy ! Canpol Babies nierozwiązanych spraw unika !

    To moje produkty, nie oddam ich nigdy już nikomu,
    Każda młoda mama powinna je mieć w swoim domu,
    A będzie szczęśliwa..., bo to wielkie jest ułatwienie,
    Rodzicielstwo to w moim przypadku było marzenie !
    Jestem szczęśliwa, bo marzenie moje się spełniło,
    Na świecie maleństwo jakiś czas temu się pojawiło,
    Od razu wiedział, że marka Canpol Babies zaoferuje,
    Wsparcia tej znanej firmy już na zawsze potrzebuje !

    OdpowiedzUsuń