piątek, 26 stycznia 2018

Colorland ciesz się wspomnieniami - fotoksiazka

Zbliżają się walentynki, każdy zastanawia się nad prezentem który będzie wyjątkowy. 
Jednym z moich pomysłów dla Was jest fotoksiążka w której zamknięcie Wasze wspólne chwilę które dla Was były wyjątkowe. 
to zamknięcie waszych wspólnych chwil w książce o wysokiej jakości. 
Zdjęcia w niej są przejrzyste, ale przede wszystkim wyjątkowe bo Wasze! 
My w fotoksiążce umieściliśmy zdjęcia naszych pociech, które są dla nas najważniejsze , ale w planach mamy zrobienie takiej fotoksiążki ze zdjęciami zanim założyliśmy rodzinę, by za 40 lat wrócić do niej i powspominać...


Dlaczego proponuję Wam takie wyjście? 
Już tłumaczę... 

Zakupiłam dysk, dość duży aby wszystkie moje zdjęcia były bezpieczne bo wiadomo laptop czasem się psuje, będąc pewna że moje zdjęcia są bezpieczne na dodatkowym dysku,  okazało się że dysk też może się popsuć, po prostu zużył się... 
Wszystkie zdjęcia przepadły, całe szczęście że miałam niektóre na laptopie czy messengerze. 
Od teraz wiem że wszystkie moje zdjęcia będą systematycznie wywoływane lub będą trafiały do fotoksiążki. 










Moja ocena 10/10 

POLECAM!!! 


2 komentarze:

  1. Bardzo lubię fotoksiążki. Na Boże Narodzenie podatowałam taką mojej mamie. Po raz pierwszy tak bardzo cieszyła się z prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotoksiążki to wspaniałe rozwiązanie. Posiadamy i nawet babci daliśmy w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń