czwartek, 29 września 2016

Pharmatheiss cosmetics - zestaw kosmetyków



Marka Pharmatheiss Cosmetics dzięki najnowszym osiągnięciom fitoinżynierii bezpieczne, biodostępne, bardzo dobrze tolerowane przez skórę naturalne kosmetyki, które są równie skuteczne jak kosmetyki zawierające substancje pochodzenia syntetycznego.

Dzięki Pharmatheiss cosmetics miałam przyjemność testować wspaniałe kosmetyki !

Jednym z nich był wspaniały olejek do ciała o pięknym bursztynowym kolorze .
Po olejku moja skóra była miękka , lekka i lśniąca .
Olejek ma śliczny bardzo delikatny zapach który naprawdę bardzo mi się spodobał !
Konsystencja super , ładnie rozpryskuję się na skórze nie tworząc jednej wielkiej plamy .
Nie pozostawia tłustych plam na ubraniach , bo przyznam się szczerze że kiedyś miałam taki że po jego użyciu miałam na koszulce mokre plamy - tak to wyglądało ...
Ten olejek jak najbardziej Wam polecam jest super !
Zakochałam się w nim !


Kolejnym produktem był 
Lekki krem nawilżający (formuła o/w) z toskańską oliwą z oliwek, retinolem oraz specjalną formułą antyoksydacyjną pielęgnuje skórę i zapobiega fotostarzeniu. Przyspiesza odnowę komórkową i wspomaga odbudowę skóry. Ujędrnia skórę i zapewnia jej młody wygląd.
Nie zawiera parabenów, glikoli polietylenowych, oleju parafinowego i silikonowego.

SPOSÓB UŻYCIA:
Codziennie nanosić cienką warstwę kremu na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu.

SKŁAD:
Składniki aktywne: wyciąg z pestek owoców Babassu, olej abisyński, retinol.

Opakowanie: 50 ml


Również POLECAMY ! 
Krem pięknie zapakowany w zgrabny słoiczek ! 


Nasza ocena 100 na 10 ;) 

Jestem zachwycona ! 

Zapraszam https://www.facebook.com/Pharmatheiss-Cosmetics-Polska-471034846364080/photos_stream

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz