wtorek, 20 września 2016

Kuamka i nasz wspaniały kokon !!! :)








Kuamka tworzy, by wspomóc rozwój zmysłów Waszych pociech, by Maluchy doświadczały jak najwięcej od pierwszych chwil ich życia. Każdy produkt jest szyty ręcznie ze starannością i dbałością o szczegóły z maksymalną dawką pasji prosto z serca przez potrójną matkę z doświadczenia, pedagożkę z wykształcenia i artystkę z usposobienia:)

Jak widać kokonik towarzyszył nam od pierwszych dni życia Arturka . 
Kokonik jest prześlicznie uszyty z pełną starannością . 
Z jednej strony bawełna w kratkę z drugiej minky w gwiazdeczki  w całości tworzy piękny obraz ... 
Ja od razu zakochałam się jak tylko go otrzymałam , wiedziałam że synkowi będzie w nim bardzo wygodnie , jest taki mięciusi że sama bym w nim pospała ! 
Synek również się w nim zakochał , w szpitalu był taką marudką a po powrocie do domku włożyłam go w kokonik i spodobało mu się , spał i spał ... 
Nasz Książę od pierwszych dni życia od razu wiedział co jest najlepsze ;) 

W Kuamka dostaniecie nie tylko kokony ale inne wspaniałe rzeczy : 
- rożki 
- poduszki 
- kocyki 
- śpiworki itp 


My z całego serduszka polecamy Kuamkę ! 

Fp https://www.facebook.com/KuamkaEwelinaPabisiak/

oraz 

http://pl.dawanda.com/shop/Kuamka


4 komentarze:

  1. Extra rozwiązanie ... coś mi się wydaje, że zawita u jednego maluszka jak już się pojawi na świecie w prezencie od cioci <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Od Kuamka mam kocyk, kostkę, mate do zabawy uspiworek, ktory juz poszedl dalej w świat bo moja malutka z niego wyrosla :-) jestem bardzo, bardzo zadowolona i córcia tez

    OdpowiedzUsuń
  3. My mieliśmy kokon to świetne rozwiązanie mogłam mała położyć na łóżku bez obaw że się sturla, a przecież to tylko chwila nieuwagi. Tak trzeba było odkładać poduszkami. Idealnie taki kokon nadaje się do gondoli jak i łóżeczka jak dla mnie niezastąpionym był gadżetem. Polecam wszystkim mama.
    Do tego od środka przyjemny minky, czego chcieć więcej?
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana dodaj funkcje obserwacji, z przyjemnością zaobserwujesz bloga i będę śledzić na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń