środa, 7 marca 2018

Zawieszalnia - wieszak na klucze



Jakis czas temu przyszła do nas przepięknie zapakowana paczka



W środku była mega petarda . Dla niektórych może to drobny szczegół dla nas było to wyjątkowe.
Gdy otworzylam byłam mega zaskoczona, pozytywnie zaskoczona.
W środku był wieszak na klucze, przepiękny i wyjątkowy .
Był fantastycznie zapakowany  zobaczcie sami.




Po otwarciu paczki usmiech towarzyszył mi bardzo długo. Czułam się wyjątkowo ...

Długo prosiłam męża aby w końcu powiesił mi wieszak , ale w końcu jest i sprawdza się idealnie .



Jest solidny , a przedwszystkim piękny co jest dla mnie bardzo ważne .
Świetnie się prezentuje i dodaje wnętrzu charakter .

Jestem mega zadowolona i serdecznie zapraszam Was do Zawieszalni 😍


2 komentarze:

  1. Bardzo ładny.
    Sowy to moje ulubione dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow piękny wieszak. I bardzo ładnie i starannie zapakowany. To kolejny plus :)

    OdpowiedzUsuń