wtorek, 11 lipca 2017

Zdrovit - parasoftin




PRODUCENT : 
 Mieszanina kwasów AHA/BHA odpowiada za intensywną regenerację i odnowę naskórka.
Kompleks ekstraktów   (ekstrakt z miodu, opuncji, gruszki, marakui, cytryny, winogrona oraz ananasa) kondycjonują i nawilżają skórę stóp.
Mocznik, alantoina– działanie nawilżające, wspomaga regenerację i odbudowy naskórka, wygładzają i kondycjonują.
  • Po jednorazowym zastosowaniu zapewniają skuteczną redukcję oraz zmiękczenie naskórka, jednocześnie zapobiegając ponownemu narastaniu naskórka.
  • Ponadto nie uszkadzają i nie podrażniają zdrowej skóry
  • Składniki nawilżają, a skóra staje się miękka i przyjemna w dotyku.

Parasoftin- wnioski z przeprowadzonych obserwacji dermatologicznych
Skarpetki złuszczające nie wywołują objawów alergicznych czy toksycznych
Brak zgłaszania pojawienia się dolegliwości
Skuteczny produkt kosmetyczny, który poleca się do pielęgnacji nadmiernie zrogowaciałej, spękanej skóry

Badania aplikacyjne - rezultaty
Ocena skarpetek:
  • Tolerancja  skóry  100%
  • Poprawa kondycji skóry stóp 100 %
  • Poprawa wyglądu skóry stóp 100 %
  • Nawilżenie 97%

Konsumenci deklarują:
  • Usunięcie zrogowaciałego naskórka 100 %
  • Intensywną regenerację naskórka 100 %
  • Wygładzenie skóry stóp 100 %
  • Efekt gładkich stóp po 7 dniach 80%

Ocena właściwości:
  • Przyjemny zapach 87 %
  • Łatwość aplikacji 100 %
  • Łatwość spłukiwania 100 %
  • Brak efektu ściągnięcia 100%
MAMA MAŁEGO KSIĘCIA 


Ostatnio przyszła do mnie świetna paczka od Zdrovit, w ślicznym opakowaniu . Jak dla mnie ogromny plus , firma dba o klientów , osobiście lubię gdy dostaję upominek czy nawet coś co testuję w opakowaniu upominkowym . 

Przejdźmy do sedna , na pierwszy rzut poszły nogi , a dokładnie stopy . Na początku myślałam że to krem którym posmaruję nogi a po 7 dniach będą gładkie jak u niemowlaczka . 
Okazało się inaczej ...
W zawartości były dwie saszetki z płynem i jednorazowe skarpetki . 
Zawartość saszetek wlałam do jednorazowych skarpetek i czekałam godzinkę tak jak kazano :) 
Następnie po godzince zmyłam "resztki " płynu i czekałam niecierpliwie na efekt :) 






Na początku myślę nic się nie dzieję , myślę no szkoda . 
... ale niedługo później w końcu skóra zaczęła się łuszczyć tzn zaczął schodzić niepotrzebny naskórek który później skutkował gładkimi stopami tak jak zapewniał producent . 
Przyznam że to łuszczenie było nieco denerwujące , ale powiem Wam BYŁO WARTO !!! 
Średnio po 6/7 dniach wszystko co niepotrzebne zeszło a ja mogę się cieszyć ładnymi gładkimi stopami . 
Pierwszy raz stosowałam i jestem naprawdę szczerze zadowolona . Na pewno skorzystam jeszcze nie raz . 
Producent piszę " po 30 dniach powtórzyć zabieg " i zdecydowanie pójdę zakupię i będę stosowała nadal . 
Kochani dla mnie bomba , wypróbujcie i napiszcie czy macie tako samo zdanie , a może już stosowaliście i chcecie się podzielić opinią , chętnie poczytam co Wy o tym myślicie . 



A już niedługo przedstawię Wam opinię na temat serum do rzęs COSMOLASH które również było w paczce :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz