wtorek, 24 stycznia 2017

" Ważne by było zdrowe "

Zazwyczaj każda mama marzy o córeczce a ojciec chciałby mieć syna .
Ja pragnę mieć córkę , to jedno z moich 3 marzeń , tak mam 3 ogromne marzenia a jedno z nich to taka mała dziewczynka biegająca w sukieneczce i dwoma kiteczkami ;)
Los napisał mi inny scenariusz , dał mi pięknych zdrowych synów ! Tata jest dumny , mama również ale jeszcze czeka na tą małą kruszynkę ...
Zazwyczaj gdy kobieta zachodzi w ciążę i ktoś się jej pyta co byś chciała ? Kobieta odpowiada i co słyszy ? Ojj tam ważne aby było zdrowe ... Tak jest to bardzo wazne , ale dajmy tej mamusi pomarzyć , nie wiem jak inne mamy ale ja odbierałam to tak jakby mi mówili " i tak będziesz miała chłopaka haha " ...
Kiedyś natknęłam się na komentarz " na szczęście będzie dziewczynka " - nawet nie zdajecie sobie sprawy jak dziewczynę zaczęli obrażać ... Byłam w szoku widząc komentarze " co to ma znaczyć , jesteś okropna , co za matka , ważne by było zdrowe , a jak by był chłopak to co byś z nim zrobiła  " Marzenie dziewczyny się spełniło , była szczęśliwa , może ujęła to tak że nie każdy zrozumiał o co chodzi , ale zachowanie innych mam ( nie wiem może zazdrosnych bo mają chłopców w domu ) było okropne i żenujące ...
Jakiś czas temu powiedziałam że będę tak długo się starać o córkę aż się uda , ale już się tego boję , boję się że będzie u mnie tak jak u mojej chrzestnej że dziewczynka wyjdzie dopiero 7 ;)
Fakt duża rodzina jest fajna ale nie wiem czy chciałabym mieć aż tak dużą rodzinę ... :)
Mam nadzieję że 3 próba będzie tą z której wyjdzie moje marzenie ...

Kolejna sprawa zbaczająca delikatnie z tematu , nie wiem może ktoś się domyśli o kogo mi chodzi ale nie chce pisac z imienia i nazwiska kogo mam na myśli .
Dziewczyna z kontrowersyjnego programu jest mamą dwóch córek , widać że jest naprawdę super mamą , kochającą dbającą o swoje pociechy , ja osobiście nie znam jej ale bardzo ją lubię , nawet jest w moim wieku i dzieci mamy praktycznie w tym samym wieku ;)
Oglądając jej profil i widząc te okropne komentarze , porównujące ją do tego co działo się około 3 lata temu w programie aż się we mnie gotuję ...
Jak matka może napisać innej matce  (...) już nie będę tych "zdań " tu pisała ... uwierzcie jestem w szoku ... Nie mam pojęcia czy to chodzi o zazdrość że ktoś ma lepiej niż druga osoba , no nie wiem , ale uważam ZANIM KOGOŚ OCENISZ POZNAJ JĄ !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz