sobota, 17 grudnia 2016

Mariza - błyszczyk




Kolejnym produktem który otrzymałam do testów był błyszczyk do ust który spisał się na 6+ . 
Jest taki świetny że szczerzę mogę go polecić . Miałam popękane usta po pomalowaniu samym błyszczykiem zrobiły się śliczne , miękkie i powabne. Jestem naprawdę zadowolona . 
Kolor który otrzymałam jest to ciemniejszy róż , idealnie pasujący do mnie bo lubie takie kolory , co prawda już z niektórych różowych rzeczy wyrosłam , ale dalej czasem lubie róż na ustach czy powiece . 
Błyszczyk super się rozprowadza , jest gęstej konsystencji a co za tym idzie jest wydajniejszy .




Błyszczyk do ust Shiny

Cena brutto: 15,90 zł
10 ml
Błyszczyk z lśniącymi drobinkami nadaje ustom wyjątkowy kolor i blask oraz optycznie je powiększa. Jego lekka formuła nie skleja ust. Zawiera olej awokado, masło kakaowe oraz witaminy E i C, dzięki którym nawilża, odżywia, a także chroni usta.


Dostępny w kolorystyce : 

POLECAM I ZAPRASZAM : 

MARIZA

Zakupy online zawsze z 30% zniżką pod linkiem : http://mariza-kosmetyki.eu/rejestracja-klient-bezposredni/

A jak któraś lubi być Konsultantką to może sobie zarabiać na sprzedaży 🙂
zawsze 30% zarobku z każdego kosmetyku bez względu na wysokość zamówienia i pierwsze dodatkowe 5% bonifikaty już od 170 zł .
Darmowa rejestracja na stronie : http://mariza-kosmetyki.eu/rejestracja/


-brak wpisowego
- bezpłatny Katalog ( otrzymasz Pocztą )
-dodatkowy specjalny program z PREZENTAMI dla nowych osób
-liczne Konkursy i Promocje
-nie wymagamy regularnych zamówień - sama decydujesz kiedy zamawiasz
-możliwość rezygnacji w każdej chwili.
- zamówienia składasz przez internet na Strefie konsultanta lub telefonicznie/mailowo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz