wtorek, 29 listopada 2016

Lakiery od Mariza





Zacznę od tego że żadna kosmetyczka ze mnie . Ładnie i równo malować paznokci nie potrafię , ale nie w tym rzecz bo przecież chodzi o ich skuteczność . 
Malowałam paznokcie ciemniejszymi kolorami i jaśniejszymi , te jaśniejsze znacznie lepiej pokrywają paznokcie niż jaśniejsze . 
Kiedy pierwsza raz pomalowałam paznokcie właśnie tym lakierem który pokażę to słyszałam byłaś u kosmetyczki ? Nie , nie byłam zapuściłam paznokcie i je tylko pomalowałam . Bardzo rzadko to robię ;) 
Kochani jeśli chodzi  to intensywność koloru to zdecydowanie ten na zdj , jest coś co mi się nie spodobało otóż to że szybko lakier schodzi z paznokcie , może za często myję ręce albo źle maluję paznokcie - nie wiem :P 
Mimo wszystko naprawdę polecam lakiery , a przynajmniej ten konkretny kolor który stał się moim ulubionym ! :) 




Zakupy online zawsze z 30% zniżką pod linkiem : http://mariza-kosmetyki.eu/rejestracja-klient-bezposredni/

A jak któraś lubi być Konsultantką to może sobie zarabiać na sprzedaży 🙂
zawsze 30% zarobku z każdego kosmetyku bez względu na wysokość zamówienia i pierwsze dodatkowe 5% bonifikaty już od 170 zł .
Darmowa rejestracja na stronie : http://mariza-kosmetyki.eu/rejestracja/


-brak wpisowego
- bezpłatny Katalog ( otrzymasz Pocztą )
-dodatkowy specjalny program z PREZENTAMI dla nowych osób
-liczne Konkursy i Promocje
-nie wymagamy regularnych zamówień - sama decydujesz kiedy zamawiasz
-możliwość rezygnacji w każdej chwili.
- zamówienia składasz przez internet na Strefie konsultanta lub telefonicznie/mailowo Więcj o Mariza tu 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz