poniedziałek, 3 października 2016

BUTIK SZAFECZKA DĘBICA - ZESTAWY UBRAŃ




Dziś napiszę Wam parę słów o ubraniach dla mojego synka od Butik Szafeczka Dębica

Otrzymaliśmy 2 zestawy ubrań , po otworzeniu paczki było wielkie WOW !
Piękne kolory , zwłaszcza żółtych spodni które od razu rzuciły mi się w oczy :)
Oglądałam przeglądałam i nie mogłam się nadziwić , wszystko ładnie obszyte , z fajnego miękkiego ale równocześnie najlepszego materiału .
Gdy pierwszy raz założyłam małemu siwe spodnie i bluzkę w paski nie mogłam się na niego napatrzeć tak pięknie wyglądał .
Zwracał uwagę innych , pytali gdzie kupiłam takie ubranka i to było fajne ...
Ubranka bez wystających nitek , wszystko ładnie obszyte .
Co najważniejsze po praniu nadal wyglądają jak nowe , nie rozciągają się na wszystkie strony jak to niektóre ubrania .
Nadal po praniu mamy piękne ubranka !
Żółte spodnie mają z przodu zamek który nadaję im charakteru , dopełnia ich piękność .
Natomiast w siwych spodniach świetna kieszeń z przodu .
KOCHAM , KOCHAM , KOCHAM !
Wiecie jak wariatka chodziłam i opowiadałam o ubrankach od Butik Szafeczka Dębica tak bardzo mi się podobają .
Ceny są również super , na każdą kieszeń , ale daje brakuję mi słów jak opisać znakomitą jakość ubranek ... :)

Oczywiście POLECAMY JAK NAJBARDZIEJ
100/10 :) !!!!

Zapraszam

https://www.facebook.com/butikszafeczka/














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz